Sunday, February 19

20 Feb 2010 - 20 Feb 2012

happy anniversary syg. xbnyk yg abg nk ckp kat sini.
2 tahun tu mcm sekejap je rase. tup2 dah dua tahun :)

-pagi2 abg tunggu ayg kejut utk bangun solat. *even abg dah bangun pown :)
xtawu nape suke tunggu ayg kejot. tehalu (-'_'-)

-ayg tahan je loya buruk abg nih. even kadang2 terasa n merajok jugak :)

-selalu puji2 abg. xtawu nk ckp camne yg abg tade duet nk bagi bile ayg puji2 camtu.. heheh

-suke sgt bile ayg diam *pure2 fokus bile abg nyanyi utk ayg.. heheh

-selalu support abg, bile2 je :)

-selalu gedik2 ngan abg, hehe. ayg gedik2 ngan abg xpe :P

-lastly nasik lemak ayg sgt2 lah sedap + super ohsem.. haha.. x dilupekan juge kek batik tu. lenkali nak bnyk3.. :D

ape pun yg ayg dah buat utk abg dari sekecil2 perkara sampai sebesar2 perkara abg igt. *even kdg2 pure2 lupe.. hahah.. *tehalu ~
dulu mse ngorat ayg pakai lagu Wali Band - Kekasih Halal..
sekarang abg nk bagi lagu ni pulak. teringat mase 1st date 14 Mac 2010, dah la dtg lambat 2 jam T_T

UNGU - PERCAYA PADAKU

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu <3
*t lau rajen tiap2 malam abg nyanyikan.. wahaha

tadi g belek2 album lame.. heheh
ayg ade bakat jadi model kete persona lah :P




 3rd date


thx ayg..
: )

Friday, February 3

Konvensyen Nur Al-Falah

okay, dah masok bulan Feb, tinggal kurang lebih 6 minggu camtu b4 final exam.
study je penat jugak kan. so 1-3 Feb td aku pergi lah melencong menghadiri 1 konvensyen. xtawu cite ape pun. ttbe selasa tu kene panggil dgn kak wani kat One Stop n rabu terus pergi. mule2 pergi mmg nk seronok2 je. tapi lepas pergi baru tawu pengisian dia. overall, cerita dia pasal pembanggunan bangsa + isu semasa + politik.
aku x nk komen lebih2 la kan. bukan bidang aku.

so banyak lah fakta2 baru yg menarik dapat aku tahu. haha ~
selain dari jumpe rakan2 mahasiswa dari seluruh IPTA di Malaysia.
xtawu nk taip ape sgt sbb aku ni kategori atas pagar. lebih suke tengok dari campur.
aku bukanlah mainstream sgt, bukan x ambil tahu langsung jugak.
bagi aku, cukup kau tahu, cerita2 sikit dgn kawan yg xtahu n BELAJAR.
mane2 kerajaan negeri yg perintah pun, asal memberi manfaat kepada rakyat seperti aku ni, bagi aku tu dah cukup baik.

Melayu belum cukup kuat lagi, politik mungkin kita pegang.
tapi ekonomi?
belum lagi sahabat, jauh.

so inilah sedikit bukti aku menghadiri program ni. terasa sedikit dewasa disitu : )

aku yg dah besar n_n


dengan YB Dato' Razali, Timbalan Menteri Belia & Sukan






dengan Y. Bhg. Prof. Dato' Dr Abdullah bin Mohamad Said, Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar & Alumni


ni plak dengan YB Dato' Seri Mohamed Khaled Nordin. Menteri Pengajian Tinggi



 Driver bas UiTM yg baru. haha


 Kami wakil students UiTM N9 :D



pasnih aku nk beli sebijik kamere camtu. cantik pic yg menatang ni produce :D



3rd GENERATION DPIM


so, program ni mmg banyak bagi input lah. hope mahasiswa bumiputra mampu menjadi tunjang kepada pembanggunan negara. bukan perosak negara.
kita orang terpelajar, so act like it.

"to be older and wiser"