Wednesday, July 18

oh my SPM

xde tujuan ape pon aku update nih. just nk share aku punye result SPM dulu2 dgn korang.

BM : A+
BI : B
SEJ : A+
PAI : A-
EST : B
MATH : B
SPORT SC : B
CHEM : D
BIO : C+
PHY : C
ADD MATH : D


nampak x result yg aku bold kan tuh?? terutamanya subjek sc. even aku berasal dari pure sc kan. gaye mcm xde basic ape pon.
 so ape yg aku cube relate kan adalah result SPM nih same sekali x kan mempengaruhi result anda2 sekalian di Universiti.

belum buat ape2 lagi dah down. x mau lah mcm tu kan. kat U atas usaha masing2. kalau awal2 dah surrender.

belaja biar slow2. janji paham. tapi slow2 kne start dari awal lah kan :)

so even dgn result SPM mcm tu, aku still dpt maintain DL utk CGPA aku. bukan nk bangge dgn bende ni, tp nk ckp yg SPM tu hanyelah kayu ukur yg korang bole campak tepi longkang bile ko masok U.

cube lah try mintak keje dgn result SPM tu, tgok dpt keje ape. so yg dpt tinggi2 SPM tu x yh la bangge2 sgt, yg dpt rendah2 tu, x payah la nk mengelabah ckp x bole buat bagai.
Bile ko da masok U, sume da berbeza. sume akan berubah atas usaha engkau sendiri.
adios, SiR


jangan mengalah even ko terpakse hadapi semuanya seorangan. chill :D

2 comments: