Wednesday, November 13

thank you for everything fellas. good bye DIPLOMA

assalamualaikum sahabat2. lama dah tak update belog ni. nvm, harini aku upload.

nak cerita pasal istiadat konvokesyen ke-79 semalam :)

malas nak type banyak2. biar gambar je yang bercerita. so congrats rakan2 seperjuangan yang dah sama2 bersusah payah, mandi peluh, mandi lumpur, share air stokin, share biskut seketul with beratus2 orang. tukang ragging. tukang buli semua lah. hahaha
thanks juga kepada barisan pensyarah AT110 UiTM Kuala Pilah. tanpa anda semua para pendidik. siapalah kami :')

** untuk mummy :)

tq acik senin and acik lin belanja makan nasi arab. kenyang teghokkk. haha

good luck syukri. sepupu :)



favorite 




hahahaha

that's me :D


sedikit terkilan sebab tak dapat campak topi ramai2 :(

itu sahaja untuk majlis konvokesyen ni. tak lah terlalu teruja dan tak terlalu bosan. fare lah :)

tetapi ada satu cerita yang lebih menarik dari majlis semalam. kunci kereta abang aku hilang. alahai, cuai sangat.
so aku merata2 lah pusing nak carik kunci kereta ni. dah lah abang aku tu dari johor. so kunci pendua semua di johor beb. mati aku.

dah puas cari2 tu tak jumpa jugak. alahai. so aku bernazar. b4 ni aku pernah bernazar untuk puasa seminggu masa dapat dekan semasa part 5 diploma dulu. tapi masih belum berbayar. so aku bernazar semalam kalau aku jumpa kunci tu, start esok aku akan habiskan puasa nazar aku tu direct seminggu.

then tak lama lepas tu terdetik hati aku nak tanya dekat polis bantuan yang bertugas. rupa2nya dah ada orang yang jumpa kunci tu dan serahkan kepada PB. alhamdulillah.
so harini sampai selasa depan inshaAllah aku direct puasa seminggu. kebesaran Allah kalau DIA nak tunjuk pada kita dengan macam2 cara. subhanAllah.


till we meet again. adios


3 comments: